MÅ GOTT!

fredag 13 januari 2012

Hej till publiken

Ser att det är några som hälsar på varje dag: stort hej till er! Jag har inte hittat blogg-lusten ännu så jag håller mig i utkanten helt enkelt. Fullt upp med riktiga livet där jag försöker ladda om lite på jobbet och hitta lust och engagemang igen, försöker även hitta balans i livet med maken och barnen och det kräver både tid och energi. Jul- och nyårshelgerna har varit lugna och sköna, tillbringade tillsammans med familj och vänner.

Förra helgen var allt annat än lugn och tillbringades i Uppsala på Storvreta-cupen, mina tjejer spelade bra båda två så de slapp gå hem! *galghumor*

4 kommentarer:

  1. Tur för dem! ;)

    Kul att "se" dig här igen. Fast vi ses ju på FB:;)

    SvaraRadera
  2. Tittar inte in varje dag men iaf med jämna mellanrum- håll upp så länge du vill, vi är kvar när du kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Tittar in lite nu & då men urusel på att kommentera... Ha så lång paus du behöver vi finns kvar här nu du börjar igen :)

    SvaraRadera
  4. Har dig på Bloglovin, och funderade häromdagen på om du trillat bort från min lista, för det var ju ett tag sedan.

    Hänger med när du känner för att skriva igen :)

    SvaraRadera