MÅ GOTT!

måndag 11 mars 2013

Rosa moln

Smittad, totalt uppslukad och förälskad! Det blir vad det blir och ingen vet vad som händer imorgon men just nu är jag så där totalt, fån-leende, nykär. En dejt som börjar måndag kväll och avslutas lördag morgon bör ju gå till historien tänker jag. En dejt avbruten av lite jobb men i övrigt en veckas lång dejt fylld av skratt, diskussion, vin, champagne, restaurangbesök, musik, skratt, humor, allvar, hångel (o ja...lite mer än så), ryggkill, fotmassage, frukost, mera skratt, bad... En dejt där var och varannan mening börjat med "inte för att gå händelserna i förväg" för att sen planera morgondag, nästa vecka, påsk och sommarsemester tillsammans. En skruvad, tokigt och alldeles, alldeles underbar dejt med en makalöst fin och mysig man!

Upp som en sol och ner som en pannkaka kanske. Jag njuter oavsett - i fulla drag! Because I'm worth it.

4 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir för din skull... du tänker helt rätt, njut för tusan !
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Tack Helena! Det känns helt galet bra och man kan ju lika gärna njuta medan det varar tänker jag. :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Är så glad för din skull! Njut på! Kram
    :-)

    SvaraRadera
  4. Wow! Du så jäkla worth it!

    Kram från Charmhäck

    SvaraRadera