MÅ GOTT!

söndag 7 april 2013

När livet vänder

Tänk så fort det kan svänga ändå. För drygt ett år sedan befann jag mig mitt i en helvetes-storm. I början av en skitprocess. Jag hoppade utan skyddsnät, rakt ut i det okända. Längs vägen sårade jag barnens far och ställde deras liv på ända.

Idag befinner jag mig i en helt annan slags känslostorm, en storm som jag njuter av i fulla drag. En fantastisk människa har klivit in i mitt liv och omfamnat mig med omtanke, kärlek och lycka! På fem veckor har denna man lyckats nästla sig in i mitt hjärta och att vi ska hänga ihop är utan tvivel! Hur länge vi kommer att hänga ihop är det ju ingen som vet, men vi är båda överens om att vi just nu vill tillbringa så mycket tid som möjligt i varandras sällskap. Förundrade, förvånade och fullkomligt avslappnade fortsätter vi nog hänga ihop...tills vidare.

"Att älska är inget. Att älskas är inget. Att älska någon som älskar tillbaka är allt!"

4 kommentarer: