MÅ GOTT!

lördag 13 mars 2010

Fuskade i Thailand

Ok, dags att erkänna (framförallt för mig själv) att jag faktiskt fuskade med rökningen under semestern. Min mamma röker och då vi bodde tillsammans med mina föräldrar blev det för svårt att stå emot. Jag "smygrökte" alltså en hel del bloss under de två veckorna, först (som jag skrev i tidigare inlägg) så smakade det riktigt illa men i kombination med öl så tog det inte lång tid innan jag återigen tyckte det var riktigt gott! Jag rökte inte inför barnen vilket innebar att det var något begränsat med tillfällen, så totalt kanske jag fick i mig ca 10 cigg på två veckor. Inte optimalt naturligtvis, men jag tänker inte ha ångest över detta. Sedan vi kom hem så har inte sugit funnits och jag har återigen gått tillbaka till nikotintabletter. Så, nöjd med det. What happens in Thailand - stays in Thailand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar