MÅ GOTT!

torsdag 21 juli 2011

Packa pappas kappsäck

Fast just i det här fallet är det ingen pappa involverad. Det är bara tjejerna i familjen som ska ut och resa, och det är bara en utav dom som förmår att hantera resväska (läs jag). Så, tre tjejer ska alltså packa för en veckas semester i EN resväska..... Jodå!

Fick ta på mig fascist-hatten och skriva lista som gällde för alla involverade:

1 Bikini
3 Shorts
4 Linnen/Toppar
3 klänningar (varav en strandklänning)
7 Trosor
1 Kjol
1 Nattlinne (sovkläder)

Sen att "mamma" slängde ner en extra bikini och kanske en eller två extra klänningar pratar vi tyst om va..?!

2 kommentarer:

  1. Ha en toppen vecka i Grekland!!

    För många år sedan när jag var på Kreta, smusslade jag med mig några tomater bara för att förlänga just den där grekiska smaken och känslan.

    SvaraRadera
  2. Äsch dina bikinisar tar ju liksom igen plats längre. Trevlig resa! :)

    SvaraRadera