MÅ GOTT!

fredag 23 november 2012

Fria fina fredag

Som en del av den överenskommelse jag har med nuvarande arbetsgivare så såg jag till att förhandla till mig en arbetsbefriad dag per vecka. Betald naturligtvis. Idag är jag arbetsbefriad!

Startat dagen med kaffe i sängen och lite slösurf.  Tänker mig att efter frukost så ska jag kanske ta och söka mig lite nytt jobb, slänga in mitt CV på lite väl valda hemsidor och kanske dra i lite nätverkstrådar. Men framförallt ska dagen tillbringas med att att strosa i affärer. Tänker att jag kanske vill köpa mig ett eller annat nytt klädesplagg. Tänker att det är förbaskat grått o trist i november och att lite shopping-terapi förmodligen är precis vad läkaren ordinerar. Så tänker jag!

Ha finaste fredagen för det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar