MÅ GOTT!

fredag 9 april 2010

Fabulous Fredag

Pust, veckan avklarad! Man ska ju jobba för att leva och inte leva för att jobba - tyvärr har jag nog inte levt upp till det den här veckan. Mycket har det varit och jag är därför extra stolt att jag lyckats hålla det där hårda nya taget som jag tog i tisdags. Jag kör på hel-kur i två veckor för att snabbt bli av med de där retliga kilona som hakat sig fast runt midjan sedan rökstopp (och lite innan dess också). Hel-kur innebär att man byter ut alla måltider mot ersättning och med iTrims nya frukostgröt och Cous-cous så känns det faktiskt helt ok. Att bara köra soppor och shakes gör ju annars att man tillslut nästan tuggar på tungan för att få något att bita i, dessa nya produkter innebär att man kan få lite tuggmotstånd också! Lycka! (allt är relativt). Snabbt resultat ger ju motivation och trots att jag ju inte är dummare än att jag fattar att det är mest vätska som försvinner i början, så njuter jag ändå av mina -3 kg på vågen! Nu ska jag njuta fredag med mina barn, imorgon är det en sväng till iTrim som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar