MÅ GOTT!

torsdag 22 april 2010

Inpirationstorka

Har så (och här ursäktar vi språket) jävla mycket på jobbet just nu att jag inte ens hinner blogga om eländet! Organisationsförändringar, budgetarbete och kommunikationsplanering är bara några av de otroligt sexiga (not!) saker jag pysslar med. Men ljuset i slutet av tunneln finns där framme - första helgen i maj drar jag till Köpenhamn över helgen med fantastisk väninna. Då ska det skrattas, shoppas och drickas "sampanj". Väninnan var tidigare en kollega, nu har vi inte träffats på nästan 1,5 år så vi ser fram emot resan sjukt mycket - ska bli så jädrans kul att träffas igen. Vi är inbokade på ett hotell som enligt hemsidan har en riktigt exklusiv cocktail lounge - där lär vi hänga en del.

2 kommentarer:

  1. Sampanj! *slickar mig om munnen* Ha de superbäst när ni är i Danmark! Jag lovar att vinka när du är i närheten!

    SvaraRadera
  2. Tack du, jag ska försöka vinka tillbaka när jag är där neråt. //NinaPX som påbörjade uppvärmningen med en Cava igår kväll.

    SvaraRadera