MÅ GOTT!

onsdag 28 juli 2010

F-n vad snäll jag är!

Trött, redan efter 3 dagar på jobbet. Nåja, som sagt - på fredag är jag igång igen. Döttrarnas fritids är stängt denna vecka så eftersom jag och maken måste jobba får de hänga med mormor och morfar ett par dagar. I morse drog de iväg till Kolmården med övernattning i Nyköping. Inte ett dugg synd om dom alltså! Vi pratade med dom tidigare ikväll och fick en lång beskrivning av exakt hur giraffen hade slickat på backspegeln när de åkte igenom safarin - spännande värre!

Nåja, idag har jag bokat en överraskningsresa till maken. Han hade nämligen jämn födelsedag för ett par veckor sedan och min present var en barnfri helg med charmiga frun (läs mig!)- mer information fick han inte. Han är så nyfiken att han klättrar på väggarna och han behöver ju inte nödvändigtvis veta att det var först idag jag bestämde resmålet..... Hihi - kan säga att destinationen borde passa honom som hand i handsken - sjutton gubbar vad jag är snäll!

2 kommentarer:

  1. Men vart ska ni nu då??? *nyfiken i den berömda struten*

    SvaraRadera
  2. Haha, du får ge dig till tåls lite grann...kan nog bli ett litet blogginlägg om det snart!

    SvaraRadera