MÅ GOTT!

fredag 2 juli 2010

Jag säger det igen

SEMESTER! Ungarna har packat, jag dricker rosé och maken ligger på soffan iförd solglasögon och gråter. Han tyckte visst det var en bra idé att låta doktorn stråla honom med laser in i ögonen ett par timmar i förmiddags och nu betalar han priset för det. Blir säkert bra när det blir klart men just i det här ögonblicket är han ganska ynklig, stackarn. Det innebär att det är jag som rattar bilen norrut imorgon och det innebär också att vi kommer att stanna längs vägen. Vad är det med karlar (och ja, jag drar alla över samma kam här) som inte kan tänka sig att stanna för varken mat, dricka eller kisspaus? Maken ska från A till Ö så fort det bara går och om det innebär att tjejerna får sitta med benen i kors i baksätet, det tar han inte så stor notis om...Hehe, jäklar vad vi ska stanna och ta paus imorgon. Skål för semester och skål för kisspauser!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Ajajaj...lät ont det där.
    Ge´n lite vin vetja!

    SvaraRadera
  2. Nja alltså, jag är inte snål med vinet - däremot går han på så tunga "droger" att kombinera med vin är nog ingen bra idé!

    SvaraRadera
  3. Herregud. Han måste ha andra, oerhörda kvaliteér om du inte har skiljt dig än. Jisses- man måste ju få KISSA! Jag skulle dött. Rakt av!

    SvaraRadera
  4. Haha, jodå han har nog ett par bra sidor som väger upp hans hat mot kiss- och matpauser. Skriker man bara STOPP precis vid en rastplats så kan man ibland lyckas att få honom svänga av....annars är det näst intill omöjligt. :-)

    SvaraRadera