MÅ GOTT!

torsdag 5 april 2012

Ladda energi

Påsklovet är här! Eftersom vi, för första gången på 7 år, inte tillbringat två veckor i Thailand denna vinter så känns ledigheten extra välkommen. Vi ska åka till fjälls! Tjejerna ska för första gången i sina liv stå på ett par slalomskidor (å ja - skidskola bokat!) och själv ska jag kränga på mig slalompjäxor för första gången på över tjugo år....wish me luck liksom!

Miljöombytet är mer än välkommet och det i kombination med mycket frisk luft och kära vänner hoppas jag ger mig energi. Energi som jag kommer att behöva framöver då stora förändringar i privatlivet ska drivas igenom i vår. Jag ska igenom skärselden men räknar kallt och stark med att komma ut på andra sidan igen. En process som pågått i mitt huvud i över två år ska nu genomdrivas i verkligheten. Sorgen kommer att vara stor och reaktioner kan inte förutses.Jag är stark och står stadigt, den känslan ska jag nu ta med mig och lägga fokus på de andra viktigaste personerna i mitt liv - mina barn!

5 kommentarer:

  1. Oj, låter som du behöver tanka en rejäl dos energi.

    GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Samt, naturligtvis, Glad Påsk med! =) Hoppas huvudvärken gett med sig?

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Och glad påsk!

    SvaraRadera
  4. Glad påsk.

    Lycka till med allt!

    Stora kramar till dig och barnen

    SvaraRadera
  5. Hoppas du mår bra ♥

    SvaraRadera