MÅ GOTT!

onsdag 12 januari 2011

Fisk-terapi?


Dagarna svischar förbi och jag har varken hunnit skriva inlägg om vår lilla resa eller så mycket annat. Vi slappar hela dagarna helt enkelt! Idag var det däremot dags för äldsta dottern att inkassera presentkort hon fick på födelsedagen. Hon hade önskat sig fotbad i akvarium...för det hade någon klasskompis berättat om. Så fick det bli. Vi satte fötterna i vatten fyllt av fiskar som genast började mumsa. Herregud vad det kittlades och jag tyckte det var lite halvläbbigt faktiskt. Väldigt fina och mjuka fötter vi däremot!

4 kommentarer:

  1. Ehum... har nog bara en sak att säga: IIIIIIK!!!

    Eller två förresten: välkommen hem!

    Uppdatering: Å jisses, min ordverifiering blev "canonful"

    SvaraRadera
  2. IIIIK var precis vad jag sa också....:-)

    Välkommen hem?, Tack i förhand säger vi då - hemma i kylan är vi inte förrän om en månad.

    Har jag ordverifiering på mina kommentarer? Hade jag ingen aning om..... :-S

    Må gott!

    SvaraRadera
  3. Det där läste jag om i tidningen för ett tag sedan...det skulle visst kittlas mest...men fötterna skulle bli otroligt fina...men nog ser det lite underligt ut? Var det skönt??

    /SuperSuraSilverSara
    http://supersupersurasilversara.blogspot.com/

    SvaraRadera