MÅ GOTT!

tisdag 14 augusti 2012

Nu...

...är äntligen visningarna av huset över. Första visningen i söndags och den andra ikväll. I söndags ramlade folk in 40 minuter innan utsatt tid och eftersom mäklaren inte hunnit på plats än så såg jag ingen annan råd än att släppa in dom. Tjugoåtta par kom i söndags och 11 skrev upp sig som intressenter. Ikväll kom 11 nya par och några av söndagens, fler skrev upp sig. Jag har inget att jämföra med, men mäklaren verkar nöjd och tror "att det ska nog gå bra det här". Imorgon förutsätter jag han gör skäl för sitt arvode och får förhoppningsvis igång en riktigt bra budgivning. Allt som krävs är ju 3-4 stycken som faktiskt är genuint intresserade av att bo här.

NU kan vi leva i huset igen. Nu kan jag slappna av lite kring det anala plockandet och städande jag hållt på med de senaste veckorna - Pust!

Håll en tumme eller två för oss nu, för att det går bra imorgon!

2 kommentarer:

  1. Är ju inte mäklare på något sätt, men sålde vårt hus för 3 år sen, och det låter som ni har bra förutsättningar...
    Det kommer att gå bra!
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Det verkar bra det där.

    Skönt att det är över!

    Kramar

    SvaraRadera