MÅ GOTT!

onsdag 23 juni 2010

Morgontrött

Jag är en B-människa, en människa som inte fungerar särskilt bra före kl 10 på morgonen (och den som vill påstå att detta är förmiddag och inte morgon, kan bara knipa igen!). En B-människa som skulle kunna sova igenom ett tredje världskrig om det startade kl 08.00. Väckarklockan är min värsta fiende och pratar man med mig innan min första kopp kaffe så får man, om man har tur, ett "fnys" tillbaka. Imorgon ska jag lämna min bil på verkstaden. Mellan kl 07.00 - 07.15 har de inlämning. Jamen vad bra!

2 kommentarer:

  1. På dem! Bit dem! Nobody puts an Atos in a corner...

    SvaraRadera
  2. Fast det är ju det som är så bra med Atos, går ju att klämma in i vilket litet hörn som helst! :-D Just min lilla loppa behöver en hel del TLC annars åker jag på körförbud om en månad och det känns inte som ett alternativ. Tack för att du tittade in!

    SvaraRadera