MÅ GOTT!

lördag 19 februari 2011

Baksidan

Viktminskningen gör att vigselringarna får bo på långfingret nu, annars tappar jag dom. Får väl ta in dom på något sätt sen när jag landat där jag ska vara. Lös hud är ju en vanlig effekt av stor viktminskning och så även för mig. Överarmar, mage och lår är redan nu fladdriga och slappa. Det kan jag nog leva med då min operation främst handlat om hälsa.

Däremot retar jag mig enormt på hur halsen och mina händer ser ut! Just hals och haka vette sjutton om jag inte måste göra något åt när kroppen stabiliserat sig.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Men hörrö är du fortfarande så där brun??

    Vänta och se lite, halsen kanske stabiliserar sig? Bra jobbat i vilket fall som helst, det ska du alltid bära med dig!

    SvaraRadera
  2. Queen; vi har ju bara varit hemma i kylan en vecka så färgen sitter allt kvar. Två månaders långsam solbränna sitter nog längre än två veckors intensivt stekande i solen.

    Jodå, jag tänker vänta och se hur det utvecklar sig, kanske drar huden ihop sig lite efterhand. *håller tummarna*

    SvaraRadera