MÅ GOTT!

tisdag 22 februari 2011

Jag gillar inte tisdagar!

Jag har aldrig gillat den här dagen, måndagar går av rena farten och onsdagar är liksom halvvägs till helgen. Men tisdagar? Om jag försover mig någon gång så är det på en tisdag, om bilen inte startar så är det på en tisdag. Tisdag är kass helt enkelt!

Den här tisdagen var inget undantag. Jobbet har dragit mycket energi från mig idag och samtidigt som jag själv känner mig lite låg och frustrerad så förväntas jag coacha och peppa andra i min omgivning. Kände mig otillräcklig idag!

2 kommentarer:

  1. Men i dag är det onsdag:-)

    För några år sedan läste jag förresten att man aldrig skulle gå till frissan på en tisdag...

    SvaraRadera
  2. Idag är det onsdag! :-) Det lustiga med mitt tisdags-hat är att jag och båda mina döttrar, alla är födda på en tisdag - det borde ju därför vara en favoritdag...men icke!

    SvaraRadera