MÅ GOTT!

fredag 4 mars 2011

Balans

Jag har laddat mentalt i fyra månader nu; dags att ta tag i det här med motionen! Slinker därför in på ett av kommunens gym på vägen hem. Träffar en trevlig "medlems-rådgivare" som ser till att jag skriver på bindande papper på ett år och Hey Presto - nu ska kroppen få lite nya former! Jag har aldrig haft en naturlig relation till motion eller träning och de gånger jag tvingat mig till detta så har det endast haft syftet att gå ner i vikt. Den här gången slipper jag den pressen, mitt enda syfte med träning nu blir att må bra. Det känns som ett betydligt hälsosammare utgångsläge.

Firar det dyra gymkortet med ett glas vin - nu tar vi fredag vänner!

2 kommentarer:

  1. Lycka till! Förnyade mitt Friskiskort nyligen. Mjukstartade med yoga i måndags.;)

    SvaraRadera
  2. Du är duktig! Din kropp kommer tacka dig!

    Ursnygga naglar du har!

    Tack för din fina kommentar hos mig. Du är alltid så peppande...

    SvaraRadera