MÅ GOTT!

onsdag 2 mars 2011

Nytt bo för behagen


Jag har inte tänkt göra några större klädinköp förrän jag är i mål med min viktnedgång. BH:ar däremot är något som inte funkar när de är i fel storlek så idag fick det bli ett besök till favvo-affären för underkläder. Tjugo kilo mindre gör nämligen att jag inte har en enda vit bh som funkar just nu och med tuttisar som mina så krävs det stadiga saker som håller upp och håller in. Jag har fastnat för Change, dels för att de har alla storlekar i snygga modeller men framförallt för personalen!

Deras rättframma, hjälpsamma sätt att mäta och plocka fram rätt storlek och på det fantastiskt fräcka sätt de klampar rakt in i provhytten och drar och sliter och justerar åt en gör att jag återvänder gång efter gång!

5 kommentarer:

  1. Vad är det för affär?

    SvaraRadera
  2. Hej Ting!
    Saknar din blogg! :-( Vi behöver inte gå in på det,men jag hoppas du kommer tillbaka när lusten infaller sig igen!

    Change är en riktigt bra underklädes-affär, här hittar du deras butiker:

    http://change.com/se/butiker/

    De är riktigt bra om man som jag inte kan köpa BH på H&M.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Det sista stycket är motsägelsefullt, men ack så klargörande=)

    Och jag håller med för-förgående talare: Ting, du är djupt saknad!

    SvaraRadera
  4. När min mamma köpte en bh för en tid sedan, tog expediten på hennes tuttos som om hon smakade av en sås och funderade en stund och utbrast sedan storleken. Skickligt och med en härlig framåtanda, haha!

    SvaraRadera