MÅ GOTT!

måndag 25 april 2011

Njuta uteliv

Vi har ju tillbringat mest hela helgen med att städa, röja, slänga och skänka. Idag lyser solen igen och tanken var väl att ta ett par tag till i trädgården; en del kvar att kratta och så behöver jag väl kasta ner några blommor i krukorna för att piffa till det. Vad vi gör? Jag sitter i min favoritstol med datorn i knät och tjejerna sitter med varsitt Nintendo. Jodå, vi sitter i och för sig utomhus, men ändå....

Väljer att ha en väldigt avslappnad attityd till trädgårdsarbete just idag!

2 kommentarer:

  1. Hej i vårvärmen! Hittade ingen mejladress till dig här i bloggen så nu undrar jag om du kan mejla mig??? Vad jag vill veta??? Jo lite om din vikt-op... Min mejl: chrisandersen@hotmail.se

    Kram Chrissan

    SvaraRadera
  2. Chrissan - lååååångt mejl i din inbox! :-) Må gott!

    SvaraRadera