MÅ GOTT!

torsdag 9 juni 2011

Just idag, just nu!

Just i denna stund så mår jag riktigt gott! Jag mår bra i mig själv och väljer att stanna upp och känna efter riktigt ordentligt. Jag trivs med mig själv och livet och dagarna bjuder på spännande ögonblick. Igår fick jag bekräftelse på att jag är bra på det jag gör i yrkeslivet, jag kom hem till ett nystädat hem, jag fick ett nyfärgat hår och en nyjoggad kropp. Idag har jag bl.a. upplevt en surrealistisk men oerhört spännande och givande lunch.

Morgondagen bjuder på nya upplevelser; mina två underbara, fantastiska, älskade och gosiga döttrar har skolavslutning! Uppklädda, förväntansfulla och med glädje i blicken kommer de två absolut viktigaste personerna i mitt liv imorgon att sluta 1:an och 2:an. Deras mamma kommer att vara känslofull och tårögd!

Just idag, just nu stannar jag upp och känner att jag är lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar