MÅ GOTT!

fredag 17 juni 2011

Kraft!

Går in i helgen med tre dagars energi, kraft och engagemang i bagaget. Två dagars intensiv utbildningsinsats med mottagliga och nyfikna deltagare och en dags examination med presentationer av deras arbeten. Vilket arbete de lagt ner och vilka fantastiska produkter de tagit fram. Produkter som håller mode-, marknads- och kostnadsmässigt, med färdiga marknadsstrategier och skyltmaterial. Helt makalöst!

Jag kände mig lika stolt som på döttrarnas skolavslutning när jag satt där och lyssnade på deras framföranden. Engagemanget hos våra medarbetare är helt oslagbart. Till saken hör att många utav dom aldrig pratat inför en grupp tidigare och var så nervösa att de skakade. Jag körde andningsövningar och mental förberedelse med dom igår och i morse, inte vet jag om det gjorde skillnaden men de fullkomligt ROCKADE sina presentationer!

Det absolut roligaste var att vår ägare var lyrisk och mer eller mindre garanterade att delar av deras arbete kommer att gå i produktion och användas i verksamheten - på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar