MÅ GOTT!

torsdag 14 juni 2012

Dagens känsla...

..är "frustrerad". Japp, vi kan summera dagen i ett enda ord; frustrerad! Frustrerad över:
  • mig själv (alltid slå lite på sig själv först liksom...) som inte gör ett särskilt bra jobb på arbetet just nu.
  • dåliga chefskollegor som inte vågar ta obekväma beslut
  • dåliga chefer som inte ser att deras medarbetare (mina chefskollegor) håller på att tjur-rusa rakt in i väggen
  • att jag ska behöva styra med ALLT praktiskt kring husförsäljningen
  • att trots att bilen varit på verkstan två gånger de senaste månaderna så ska jag behöva lämna in den ännu en gång då AC:n fortfarande inte funkar
  • att trots två besök på polisstationen så ska jag behöva dit en tredje gång imorgon för att försöka fixa nytt pass åt äldsta dottern
  • att jag är så jävla otränad att 1 timmes rensning av ogräs igår gett mig träningsvärk i låren
  • människor som tar dåliga beslut pga de är fega och inte vågar prova nåt nytt, "vi provar en gång till med samma koncept, tredje gången det kanske funkar...typ!
  • att jag aldrig kommer få min man att läsa nedan bok....han skulle behöva det...typ jättemycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar