MÅ GOTT!

lördag 2 juni 2012

När man söker kontakt..

...kan man använda sig av både Facebook och bloggar. Igår kväll skulle jag bara gå ut och äta nåt för att sen krypa ner under täcket igen. Men, via FB såg jag att bästa bloggaren Sus befann sig på en pub bara runt hörnet. Blyg är man ju inte så jag stolpade dit och våldgästade hennes AW. Det slutade med att jag fick hänga med till Kungsträdgården där Eldkvarn spelade. Trevlig, mycket trevligt men hade varit ännu trevligare om jag hade haft kläder för vädret. Tyvärr bjöd ju inte Stockholm på sommarvärme, utan ca 9 grader och hällregn. Ett glas champagne och några bra låtar senare höll jag på att frysa ihjäl så jag gav upp och pallrade mig i säng med en kopp kaffe och medköpt Max-burgare. Tack Sus för peppande ord och för att jag fick hänga med en stund!

1 kommentar: