MÅ GOTT!

onsdag 20 juni 2012

Stress o avkoppling

Pratade med mäklaren idag och 12 augusti vill han ha visning på huset. Det innebär fotografering runt sista juli. Fastställt datum gav lite puls och lite stress över allt som fortfarande behöver göras för att huset ska visas från sin bästa sida. Från och med imorgon kommer jag och mannen gå växelvis på semester vilket innebär att koordination kring uppgifter måste ske, och det är jag som måste ta ansvaret. Som sagt, lite puls på den.

Imorgon däremot sätter jag mig i bilen och drar norrut, mot ljuset och lugnet och framförallt mot mina tjejer som jag inte sett sedan i söndags. Midsommar firas på landsstället, min mormors gamla stuga där jag tillbringat alla mina barndomssomrar. Stugan där jag mår så bra!

2 kommentarer:

  1. Bra att du ska dit du mår bra! Glad midsommar!

    SvaraRadera
  2. Ha det så skönt! Det unnar jag dig verkligen!

    Kramar <3

    SvaraRadera