MÅ GOTT!

måndag 22 februari 2010

Award

Jag har fått en award av Polishustrun och det är ju naturligtvis en stor ära. Jag började skriva denna blogg mest för min egen del, ett sätt för mig att ventilera svårigheter och tankar kring mitt rökstopp och andra livsstilsförändringar jag tänker göra under 2010. Jag märker att det är svårt att låta bli andra ämnen också då mycket av mitt liv snurrar runt mina barn, familjeliv, arbete och allmänt vardagsliv. Blandningen blir väl därför en sammanfattning av mitt liv. Jag tycker det är roligt att vissa tittar in här och läser (och även kommenterar ibland) och det är klart att man är lite utav en exhibitionist när man lägger delar av sitt liv på internet. Jag vill vara anonym så till vida att jag inte vill att mina irl vänner och irl arbetskamrater vet till 100% att det är jag som skriver och hoppas att det så kan förbli.

Reglerna:


*Kopiera awarden till din blogg

*Länka till den som du fått den av

*Berätta sju intressanta fakta om dig själv

*Ge den till sju st.

Jag ger den till (och det är nog faktiskt så att det är endast 7 bloggar jag följer regelbundet):
Monas Universum - hittade henne för ett par år sedan och tillsammans med Linda så ger hon mig dagliga skratt.
Krondåren i Uppsala - Linda som jag följt sedan hon var DVIJDVS - fantastiskt sätt att hantera orden
Anna JD Jakobsson - oerhörd inspiration gällande mat / vikt
Heja Abbe- obeskrivbar familjekärlek i bloggform
Anna - kul tjej som precis gjort tuffa val i livet
Polishustrun - hon som lever med en polis och verkar gilla det!
Radiobilspolisen - Polisen som skriver det som de flesta utav dom tänker

Sju (o)intressanta fakta om mig själv:
  • Har två föräldrar som är fd poliser.
  • Älskar sushi
  • Har konstant ångest över hur jag uppfostrar mina två döttrar!
  • Har ovanligt långa fingrar.
  • Har bott och arbetat i England.
  • Har en tatuering som jag designat själv
  • Har torr humor

2 kommentarer:

  1. Nämen vad kul att du tittade in, Anna! Jag läser os dig varje dag men kommenterar sällan, viket ju är dumt när jag nu märker hur glad man blir för de kommentarer man får.

    SvaraRadera