MÅ GOTT!

söndag 7 februari 2010

En följare!

Jag har en Följare! Om man vore dragen åt det lite paranoida hållet skulle man kanske tycka det lite jobbigt att någon som kallar sig "Polishustrun" beslutat sig för att följa ens blogg. Vad har man gjort liksom? Nu vet jag ju att hon brukar hänga med andra coola damer såsom t.ex. Mona, så jag tar det istället som en oerhörd komplimang. Varmt välkommen Polishustrun, du borde få nåt fint pris för att du blev min första "följare", vad vill du ha? En ostkant eller ett nikotintuggummi kan jag säkert skrapa fram.

2 kommentarer:

  1. Haha! Kul tjej du! Jag vill varken ha det där plåstret eller en ostkant. Jag gillar att hänga här och det räcker gott!

    SvaraRadera
  2. Ahmen hallå, något plåster har jag ju aldrig erbjudit. Tuggummi kunde jag möjligen sträcka mig till. Nåja, priser eller inte så är jag oerhört glad över ditt sällskap och du är hjärtligt välkommen att hänga här!

    SvaraRadera