MÅ GOTT!

söndag 21 februari 2010

Två bloss

Jag har ju som bekant inte rökt på 1 månad, 1 vecka och fyra dagar (men vem håller räkningen?) och det har faktiskt inte varit så jobbigt som jag ställt in mig på. Igår tog jag två bloss! Varför då kan man ju fråga sig. Jag vet inte helt säkert, men jag tror att jag helt enkelt ville testa hur det skulle kännas. Jag fick dra två puffar av min mamnmas cigg och första känslan som slog mig var "fy f-n, vad äckligt det smakade". Däremot var den kroppsliga känslan väldigt välbekant och just rörelsen när man tar cigaretten till munnen, drar in och blåser ut kändes bra. DET saknar jag. Efter de två blossen var jag tvungen att springa in och borsta tänderna, för fasiken vad illa det smakade i munnen. Nu har jag testat så då behöver jag inte göra det igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar