MÅ GOTT!

tisdag 13 september 2011

Förväntningar

Jag fyller 40 år i år. Jag har sedan min Sleeve-operation i november förra året gått ner 29 kg och operationen gör att jag vågar tro att jag faktiskt kan hålla min nya, hälsosamma, vikt. Imorgon åker jag till New York med en väninna. En väninnan som har samma intressen som jag; shoppa och dricka champagne!

Resväskan är fylld till 1/3, och mestadels fylld med kläder som är lite för stora. Kläder som jag alltså inte har några problem att lämna kvar på hotellet. Det känns som att jag grundat för en riktigt bra shopping-resa till New York!


Den här resan är min 40-års present till mig själv - because I'm worth it! Herregud vad vi kommer ha det bra..




3 kommentarer:

  1. Klart du är värd det! Trevlig resa!

    SvaraRadera
  2. Åh vad ni kommer att ha det bra!!! NYC - älskar den staden!! Glöm inte the High Line http://www.thehighline.org/ Verkligen värt ett besök!

    SvaraRadera
  3. Gud så skoj det låter - hoppas alla förväntningar infrias... Längtar efter att ha råd att skämma bort mig själv som nybliven 40-åring själv, men det får nog vänta tills i sommar och kanske kombineras med 10-årig bröllopsdag (om vi kan övertala släkten att vara barnvakter åt Kvartetten i en vecka... not likely to happen...)

    SvaraRadera