MÅ GOTT!

lördag 10 september 2011

Kundservice II

Igår kom svaret! Svaret från Airtours, svaret där det tagit alla mina synpunkter och reflektioner och skrivit ett två sidor brev. Två sidor där det beklagar att jag upplevt "alla mina synpunkter" och "alla mina reflektioner". Seriöst, de hade kört copy & paste på hela mitt mejl och sen beklagade att vi upplevt detta!

Det enda som jag kände som positivt var att de påstod att de skulle ta dessa synpunkter vidare till leverantören av utflykten och förhoppningsvis innebär det att de får lite ordning på krisplan och första hjälpen.

Just det, vi fick värdekuponger som plåster på såren också, 1200 kronor....att användas nästa gång vi vill resa med Airtours. Problemet är ju bara att vi inte vill resa med Airtours igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar