MÅ GOTT!

tisdag 20 september 2011

In love...

Mycket möjligt är jag sist i världen att upptäcka denna fantastiska tingest; Cozy från DKNY. Vistelsen i New York och väninnans erfarenhet gjorde att jag fick stifta bekantskap med detta genialiska plagg! En kofta / wrap som kan bäras på minst 12 olika sätt, den kommer till och med en instruktionsbok med förslag på hur man kan knyta den. Tillverkad i merinoull och helt underbar kommer den i massor med läckra färger men jag köpte en svart. Risken finns att jag kommer klicka hem den i fler färger....jag är kär!
Tjugo års viktpendlande har inneburit att jag mest handlat billiga kläder i kvantitet, en stor H&M kund alltså. Nu när jag landat i en bekväm varaktig storlek känns det både roligare och vettigare att satsa på kvalitet. Idag ska jag därför packa upp en hel resväska fylld med snygga, klassiska och välskräddade byxor, kjolar, blusar och inte minst min nya kärlek; Cozy!

3 kommentarer:

  1. näää, inte bara köpa svart... åtminstone en färg till måste få följa med hem, kom igen !

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har redan lämnat den fantastiska staden och landat hemma igen så tyvärr....men de går att köpa online också så det blir nog en till...längre fram. De är inte jättebilliga och med tanke på hur mycket Visa-kortet slitits i helgen så får jag nog vänta någon månad eller två. :-)

    SvaraRadera