MÅ GOTT!

fredag 30 september 2011

Ta tag i saker

Som person är jag väldigt mycket "allt eller inget", det finns liksom inget mellanmjölksland i min värld. Jag har alltid varit en kvinna som kör "fullt ös medvetslös" eller inte alls. Nedan inlägg påvisar visst missnöje från min sida gällande arbetsliv och familj. Tänker inte gå in närmare på detaljer här vad det gäller, men kan väl säga att familjesidan är det som väger tyngst och oroar mig mest. Arbetslivet är också viktigt för mitt välmående naturligtvis och en stor del av mitt liv. Idag har jag satt åtgärdsplanen för båda dessa cirklar i mitt liv. Lättnaden är stor, nu har jag en karta för hur jag ska hitta fram i snåren som bildar mitt liv just nu. En plan och en tanke för hur jag går vidare...så skönt att lägga in en växel och köra framåt igen. Vart jag hamnar vet jag ännu inte riktigt, men nu rör det sig åtminstone framåt!

1 kommentar:

  1. Ingen mellanmjölkare jag heller, så jag förstår dig.
    Hoppas kartan vägleder dig till rätt slutmål.
    Och ha en trevlig helg!

    SvaraRadera