MÅ GOTT!

måndag 17 oktober 2011

Obalans i cirklarna

Som jag sagt förut så måste alla delar i livet vara i balans för att man ska må bra; hälsa, familj och jobb måste liksom funka allihop. Är den ena cirkeln i obalans så påverkar det de andra två cirklarna, oavsett vilken det är. Med tanke på min situation med maken just nu så sover jag inte toppen och tankarna och funderingarna ligger väldigt mycket på relationer just nu. Resultatet blir att jag inte är särskilt motiverad eller fokuserad på jobbet just nu.

Det kan ju vara ok under en kortare period, tyvärr är det under en otroligt hektisk period då jag skulle behöva ge 110% på jobbet. En annan effekt blir att jag tyvärr inte känner att jag är en särskilt bra chef åt min medarbetare just nu...

2 kommentarer:

  1. Hoppas dina medarbetare har överseende med att chefen inte är på topp. För vi chefer är ju inte bara chefer, utan även människor gjorda av kött och blod. Jo, jag lovar, det är sant! ;)

    SvaraRadera