MÅ GOTT!

söndag 23 oktober 2011

Trött-mössa

Lite spontant och oplanerat så gick jag och väninna på Carolas show på Tyrol igår. Sjunga kan hon den där, Carola. Personligen kan jag tycka att hon borde hålla sig till sång, när hon pratar liksom kryper det i kroppen på mig. Nåja, showen var helt ok och efteråt dividerade vi huruvida vi skulle åka hem och krypa upp i soffan eller om vi skulle fortsätta uppleva Stockholmsnatten. Det blev det senare, och herregud vad jag inte varit ute i nattlivet på länge! Efter ett par vattenhåls-stopp så hamnade vi på fenomenet Golden Hits, vid det laget var jag nämligen oerhört sugen på att dansa.

Jisses, säger jag bara - vilket ställe och vilka människor. Dansa gjorde vi så att benen känns som spaghetti idag. Men jag måste säga att jag tycker det är lite underligt att okända karlar tycker det är ok att helt plötsligt börja slicka en på halsen på dansgolvet?! Konstigt fenomen!


1 kommentar:

  1. Ta det som en komplimang.;) Skoja bara, snuskigt är vad det är.

    Och jag håller med du, så länge hon sjunger är hon välkommen att öppna munnen. Övrig tid får hon helst vara tyst.:)

    SvaraRadera