MÅ GOTT!

torsdag 25 augusti 2011

Fredag...

...är det imorgon. Tack för det! Första skolveckan har känts som minst dubbelt så lång än vanligt. Jag har så mycket i huvudet att jag tror risken är överhängande att hjärnan kommer explodera snart. Mycket på jobb och mycket privat...samtidigt...och den kombinationen brukar inte vara så bra. Då kan man ju fundera lite på varför man tar på sig att plocka med sig dubbelt antal barn hem efter fritids, det kan man verkligen fundera på. För att man är lite dum i huvudet förmodligen..nåja, barnen har roat sig med att leka "dunken" i trädgården samtidigt som jag försökt sammanfatta den upphandling jag håller på med på jobbet just nu.

Fredag imorgon va? Tack! Helgen? Ja, den är fullbokad utav barnens aktiviteter; Gröna Lund, fotbollsträning och match, övernattningar hos kompisar och ett eller annat kalas...Visst är det härligt med avkopplande helg?!

På måndag drar jag till Helsingfors och får en hotellövernattning - DET är avkoppling! Hotell-lakan är det bästa jag vet........

2 kommentarer:

  1. Hotellakan is the shit.:) Känner att det är svårt att hitta rutinerna i vardagen igen, spec nu när jag pendlar också och vill hinna träna + att alla andra i fam också tränar. Men vill man så går det.:)

    Hoppas du får pusta lite mellan helgens aktiviteter.:)

    SvaraRadera
  2. Ja kontrasten är stor. Jag personligen kan känna mig otillräcklig men det är väl så det ska va...

    SvaraRadera