MÅ GOTT!

fredag 19 augusti 2011

Kalasmiddag

Idag fyller min yngsta skrutt 8 år, det är både stort och konstigt! Stort för henne och konstigt för mig. Väldigt konstigt eftersom det dels känns som att hon föddes typ igår och dels eftersom jag verkligen inte kan tänka mig att jag blivit 8 år äldre sedan den där dagen. Den där dagen som började tidigt med värkar och sen ett akutsnitt kl 12.47. Mina tankar går idag, precis som alla hennes födelsedagar tidigare, till den underbara barnmorska som bidrog till att lill-skrutt överhuvudtaget finns idag. Hade det inte varit för henne är det inte helt säkert att vi firat födelsedag i det här huset idag...

Lill-skrutt har beställt middagsmaten som sig bör och de fantastiska smakkombinationerna blir; räksoppa, spaghetti & köttfärssås och sen blåbärsprinsesstårta till efterrätt.

Stort grattis till min "bebis" idag! Älskar dig, till månen och tillbaka!

3 kommentarer:

  1. Grattis till lillskrutt !!!!
    Hittade hit via ting :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Senkommet gratis från en mamma i samma sits vad gäller att inte förstå hur den lilla skrutten redan kan vara 8 :) Känner mig inte en dag äldre, eller nåt..

    Och grattis till mamman förstås!

    SvaraRadera