MÅ GOTT!

måndag 15 augusti 2011

Många bollar i luften...

...är ju klassisk floskel. Just nu har jag inte bara många bollar i luften samtidigt, jag försöker plocka ner dom en efter en och helst i rätt ordning. Det företag jag jobbar för ska etablera sig på en ny marknad och det innebär en hel del utmaningar för mig i min roll. Jag ligger först i värdekedjan i det här fallet och herregud vad jag drar i trådar, nätverkar, söker information, förhandlar med leverantörer och försöker läsa mig in på vad som gäller.

Det är absolut en rolig utmaning men när jag går hem efter en dag på kontoret är jag mest osäker på om jag tagit ett steg framåt eller två steg bakåt?!

3 kommentarer:

  1. Låter som min jobbsituation just nu. Men med is i magen så kommer vi säkert ta m¨ånga steg framåt.:)

    SvaraRadera
  2. Det fixar vi Chrissan! Det är väl mest så här mitt i tornadon som man funderar på var man är på väg... ;-)

    SvaraRadera
  3. Ni båda är jätteduktiga! :)))

    SvaraRadera