MÅ GOTT!

lördag 6 augusti 2011

Under kniven..?

Bästa Ting funderar på det här med viktnedgång och gäddhäng.. Efter att ha jojo-bantat i 20 år, fött två barn och nu en gång för alla landat på en normalvikt kan jag ju säga att min kropp ser allt annat än perfekt ut. Jag har gäddhäng på armarna, gardiner på låren, gamnacke på halsen och rejält förkläde på magen! Närmare 30 kilos viktnedgång sätter sina spår och en 40-årig kropp återhämtar sig inte såsom en 20-årings kanske skulle göra. Jag mår toppen både kroppslig och själsligt så detta daller är egentligen inget som stör mig jättemycket, det enda jag skulle kunna tänka mig att faktiskt kirurgiskt göra något åt är magen. De säger att man ska vänta ett år efter man nått målvikt innan man börjar fundera på plastikkirurgi och det tänker jag göra, fram tills dess så drar huden fortfarande ihop sig. Ser min mage likadan ut om ett år så tänker jag nog lägga lite av mina besparingar på en bukplastik, för min egen skull och för att gå in i andra halvan av mitt liv snyggare än någonsin - rent själviskt och fåfängt! Because I'm worth it!Länk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar