MÅ GOTT!

söndag 24 januari 2010

Må bra

Jag har ju bestämt mig för att fokusera på att må bra i år. Det handlar om saker som rökning, mat och motion - att hitta balansen och att hitta ett långsiktigt sätt att hantera vikten bl.a. Jag gör det för min egen skull naturligtvis, men jag gör det även för de personer som jag älskar över allt annat; mina barn. Mina två tjejer som jag vill ska växa upp till självständiga, starka tjejer med ett sunt förhållande till mat, motion och livet. Jag vill inte att de ska växa upp med en mamma som röker och jag vill att de ska tycka att det är roligt och lustfyllt att röra på sig. Dessa två tjejer är naturligtvis en oändligt källa av kärlek för mig och de har en påtaglig påverkan på hur jag mår; de bidrar i de allra flesta lägen till mitt välbefinnande!

Syskonkärlek på skridskobanan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar