MÅ GOTT!

fredag 12 november 2010

Beklämmande



Ute på jakt efter kalaspresent och snubblar på nån Top Model serie. Ritblock där barn kan designa egna kläder etc. Modellerna i blocket presenteras så här! De här sakerna riktar sig till barn i 8-9 årsåldern. F-n inte konstigt att ätstörningar kryper ned i åldrarna. Sånt här retar mig till vansinne.

En annan sak som retar mig är att min telefon helt plötsligt bytt språk, det gör det rätt jobbigt att skriva inlägg för alla förslag jag får upp är på engelska. Nåja, man får väl vara glad att den valde engelska och inte finska - typ!

1 kommentar:

  1. Mumlans favvoskojs var förr om åren att byta språk till grekiska eller ryska i min mobil.... och hon undrar varför hennes månadspeng fortfarande så här sex år efteråt är inställd??

    SvaraRadera