MÅ GOTT!

tisdag 9 november 2010

Roll on


Ok, så när man fyller år och pga operation inte kan unna sig varken tårta, champagne eller nya kläder (no point, liksom) så unnar man sig istället ett par skitfula och skitdyra MBT-sandaler. Sen tänker man att jädrans vad vältränad och snygg man ska bli när man softar runt i de här i Thailand om ett par veckor, japp det gör man.

Sen gör man sitt bästa för att förtränga den konversation man hade med mobilförsäljarsnorvalpen i centrum:

-Du får en bonus idag om du byter abonnemang, du får en gratis telefon!

-Tack, men jag har redan två telefoner och den ena har jag bara haft i 5 månader så jag vill inte ha fler.


-Ahmen, du kan ju ge bort den till någon, typ barnbarn.

BARNBARN?!?!?!? Alltså, jag fyller 39 år i dag så visst vore det väl biologiskt möjligt, men f-n inte barnbarn som är gamla nog att ha mobiltelefon!

PS - När man köper skor som kommer med både instruktionsbok och DVD, så inser man att det förmodligen krävs lite övning.

3 kommentarer:

  1. Ha ha haa! Barnbarn!! Vilket uuuuselt försäljningsknep. Han lär inte få någon provision direkt. Vilken pappskalle :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror fan att jag hade sopat till honom! Grattis på födelsedagen förresten!

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det var inte långt ifrån att han fick en höger. Jag sansade mig och dräpte honom med ett "Lilla vän, precis DÄR sumpade du din försäljningsprovision!" Hans lilla snorvalpskollega höll på att kissa på sig av skratt när killen blev blodröd i ansiktet och började stamma.

    SvaraRadera