MÅ GOTT!

lördag 20 november 2010

Otroligt ospännande dag

Inte mycket spännande som hänt i Må gott-hemmet idag; innebandyträning för tjejerna, handla, göra cake pops, laga mat, skjutsa till kompis, handla det jag glömde vid första vändan, laga mat, hämta hos kompis, förbereda mat och mellanmål till morgondagens innebandycup (det är ju inte direkt lämpligt att äta korv med bröd och kärleksmums när man är viktop:ad så jag får ta med mig egen matsäck) och mentalt förbereda sig för att stå i en kall gympahall hela dan imorgon och hejja på tjejerna.

De är jättefina i sina nya matchställ och jag som aldrig trodde jag skulle bli en lagmamma bakar cake pops och ska stå i caféet imorgon. Man ska aldrig säga aldrig....

2 kommentarer:

  1. Men herregud människa hur mycket energi har du?? *jag blir skitsur. Det är såna som du som ger handbollsmammor som mig- som bakfull ramlade in en kvart försenad till dagens kökstjänst på cupen- dåligt rykte!! Du kan inte tänka dig att sunka lite till nästa gång?;-)*

    SvaraRadera
  2. Haha, ja du, om du bara visste vad olikt det är mig att vara den där hurtiga lagmamman så skulle du inte vara ett dugg sur. Det är betydligt mer min karaktär att också ramla in försent (eller inte alls..)! Det roliga med det här laget är att många av tjejerna går i samma klass, så vi föräldrar har riktigt kul ihop också. Det är en väldigt opretentiös och avslappnad stämning!

    SvaraRadera