MÅ GOTT!

söndag 17 oktober 2010

Motivation?

Eftersom jag har två döttrar som jag prioriterar högt innebär det att jag inte tillbringar några 40 timmar per vecka på kontoret. Det i sin tur innebär att jag, för att kunna leverera det jag förväntas leverera, måste jobba ett par timmar på kvällar och helger istället. Ikväll har jag mest lust att krypa upp i soffan med en kopp kaffe men verkligheten kräver att jag sitter nån timme eller två och knåpar ihop en presentation. En presentation jag förväntas hålla för ca 100 personer längre fram i veckan. Jag har verkligen ingen lust!

Presentationen? Ja, den handlar om arbetstillfredsställelse och motivation. Snacka om ironi!

3 kommentarer:

  1. Och själv är jag precis i uppstarten av ett nytt jobb, eller ett nytt ställe att jobba på.
    Många bollar i luften, och jobbet i tanken även när jag är ledig.

    Och ironi när den är som bäst! :)

    SvaraRadera
  2. Förlåt mitt flatskratt, men det där var faktiskt jättejätteroligt!=) Kärlek!

    SvaraRadera
  3. Ha! Det var riktigt roligt inlägg! Vad modig du är som kan prata inför så många. Fast det såg vi redan i fredags att du behärskade.

    SvaraRadera