MÅ GOTT!

tisdag 12 oktober 2010

Vem lurar jag?

Alltså, jag har ju en snygg ticker här på vänsterkanten, en ticker som påstår att det var 9 månader och 2 dagar sedan jag tog senaste ciggen. Hm, den ljuger rätt rejält kan man ju säga...jag höll upp i fyra månader men åkte dit på skiten igen i somras. Finns ju många problem med det i sig, men det mest retliga just nu är att jag inte hittar vart jag plockar bort den där jäkla tickern!

Jag kan leva med överdrifter, ironi, utelämnande av sanning och lite skoj på bloggen, men rent ljug vill jag inte se här. Någon?

3 kommentarer:

  1. Då är vi två som ljuger.;)
    Fats jag har fixat till mitt ljug nu.;)

    SvaraRadera
  2. Queen - tack snälla du, tyvärr är jag osäker på om jag gillar mig själv när jag håller på med de förbaskade giftpinnarna. Döttrarna är ju dessutom såååå stolta över sin mor som slutat, så jag "smygröker" alltså för mina egna barn...hur sjukt är inte det på en skala!

    SvaraRadera