MÅ GOTT!

söndag 17 oktober 2010

Söndag i norrort

Söndag i det här huset innebär sovmorgon, massiv frukost med hela familjen, mysbyxor och slappa. Vanligtvis brukar maken ta döttrarna på fotbollsträning så jag behöver inte kamma till mig överhuvudtaget på hela dan om jag inte vill. Idag är det ingen träning och minsta tjejen ska helt plötsligt hem till kompis och leka. Maken är sjuk vilket innebär att jag bör skjutsa. Tror ni jag kan kasta av henne i farten så jag slipper kompisens "fd fotomodell-mamma" kritiska blickar för mitt flottiga hår och sunkiga mysbyxor? Å jag skojar inte - hon ÄR före detta fotomodell!

4 kommentarer:

  1. Det är nu du skulle behövt en sån mössa som jag har där det står "bad-hair-day". :)

    SvaraRadera
  2. Jag åkte in till Söder imorse i pyjamas och släppte av Ettan vid ett filmteam.
    Där rök alla mina chanser att bli upptäckt liksom. ;)

    Åk som du är.
    Det är ju inte du som ska leka med fotomodellen.

    SvaraRadera
  3. Haha, jag åkte precis som jag var och på behörigt avstånd från ytterdörren kunde jag konstatera att "perfekta" familjen i och för sig inte kommit ur morgonrockarna ännu, men nog f-n såg de ut som tagna ur en tidning ändå! Matchande, tjocka och lyxiga morgonrockar och jag är säker på att hon hade sminket på plats! :-D Inte ett dugg bitter, jag inte...
    Chrissan - jag ska nog skaffa en mössa som bara säger "bad day!"
    Ting - pyjamaslooken kan väl absolut bidra till upptäckt?! Du bör ju vara unik i alla fall..

    SvaraRadera
  4. så länge insidan är vacker och reko så kan väl utsidan vara lite tilltufsad emellanåt, eller?

    //Lasse

    SvaraRadera