MÅ GOTT!

onsdag 4 maj 2011

BH igen!

Har längs viktnedgångs-vägen köpt ny BH två gånger, illasittande underkläder är pyton och jag är fullkomligt allergisk mot BH:ar som inte sitter som de ska. Nåja, idag var det dags igen att kliva in hos de underbara säljarna på Change. Mäta, mäta, plocka, plocka, prova, prova och så prova lite till. Det slutar med att jag inhandlar en BH med omkrets 70!!!! För att förstå storheten i detta måste man ha med sig att jag i tidigare liv alltid handlat dessa i omkrets 85-100. Fatta. 70. Det var inte långt ifrån att hon ville klämma in mig i en 65!

Kupan vet jag inte ens om jag vill prata högt om, men den snälla tanten i affären förklarade att man oftast måste gå upp i kup-storlek när man går ner i omkrets.....men ändå.....(viskar; H!)

5 kommentarer:

  1. Oj, då håller jag mig till mina 85G, så jag slipper gå upp till H.;)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det var en strategi kanske, tänkte inte på det. :-D Må gott!

    SvaraRadera
  3. Men gud...tänk om jag inte känner igen dig i morgon?! =)

    SvaraRadera
  4. Men Sus, det är ju ingen risk - vi har ju namnskyltar! :-D Ska bli galet roligt att träffa alla galna gamla och nya bekantskaper.

    SvaraRadera