MÅ GOTT!

fredag 20 maj 2011

Någon annanstans

Jag har inte riktigt lust med bloggandet just nu, solen skiner och jag dricker rosé. Bra så, i övrigt har jag väldigt mycket som snurrar runt i huvudet just. Påbörjan på en 40-årskris kanske, kopplat till min operation möjligtvis men definitivt mycket funderingar kring livet.....

En klok vän sa en gång till mig att "du MÅSTE inte ta några beslut kring just det här idag, du KAN vänta!". Det tar jag med mig och fortsätter att fundera....på livet och vad som är viktigt för mig.

1 kommentar:

  1. När jag känner mig nere brukar jag fokusera på saker som jag har framför mig. Dröm dig bort till en strand på Kreta vettja.

    Angående din operation så är det nog naturligt att man förr eller senare hamnar i någon sorts hjärnsnurr. Det är nog högst normalt.

    Hur som helst hejar jag på sig som vanligt.

    Kram!

    SvaraRadera