MÅ GOTT!

torsdag 5 maj 2011

TGIF

Herregud vad skönt med fredag imorgon, som jag har längtat. Galenskaperna imorgon kväll lär ju bli nåt att skriva om sen, tror ni det blir kackel när 38 stycken "ord-bajsare" träffas? Undrar om restaurangen visste vad de gjorde när de tog den bokningen..

Lördag och söndag tillbringas på kliniken där jag opererades; Livsstilsskola kallas det. Två dagar fokuserat på mat, motion, beteende och glädje! Ska bli jättespännande och förmodligen väldigt lärorika dagar med en gemensam middag på kvällen. Det jag ser fram emot med mest förväntan däremot är att få ställa mig på den där häftiga vågen, den där som läser av kroppsfett i %. Ska bli riktigt spännande att se hur mycket det förändrats på sex månader!

Imorgon ska jag ta viktigt beslut kring min ny medarbetare och ha fredagskänsla hela dagen!

1 kommentar: